Reklamace

Vážení zákazníci,

máte-li jakýkoliv požadavek k Vaší objednávce, jsme tu pro to, abychom vám pomohli. Kontaktujte nás na e-mail info@outdoorstuff.cz, popřípadě rovnou připojte vyplněný formulář, který jednoduše vyplníte v prohlížeči.

reklamacni-formular-outdoorstuff

Pokud neposíláte vyplněný formulář, můžete nás kontaktovat pouze e-mailem. E-mail by měl obsahovat všechny důležité informace ohledně Vaší objednávky, a to:

  • Jméno a Příjmení kupujícího
  • Číslo objednávky
  • E-mail, který jste při objednávce použili
  • Zboží, o které se jedná

 

Postup při odstoupení od kupní smlouvy

  1. Po oznámení odstoupení má spotřebitel 14 dní na vrácení zboží. Zboží by mělo být vráceno v nepoškozeném stavu, ideálně v originálním obalu. Náklady spojené s vrácením zboží nese spotřebitel.

  2. Prodávající prověří vrácené zboží, zda není poškozené nebo nekompletní. Pokud je zboží vráceno v pořádku, měl by spotřebitel obdržet zpět celou částku zaplacenou za zboží včetně nákladů na nejlevnější dopravu, kterou obchod nabízí. V případě, že zboží nese známky použití, poškození nebo je rozbité a jeho hodnota se snížila, může prodávající snížit částku, kterou spotřebiteli vrátí, o tento rozdíl mezi původní hodnotou a hodnotou vráceného zboží.

  3. Prodávající je povinen vrátit peníze spotřebiteli do 14 dnů od obdržení oznámení o odstoupení, avšak může to být provedeno i okamžitě po obdržení zboží zpět stejnou cestou, jakou bylo zboží uhrazeno, pokud je to možné.

 

Váš případ vyřešíme v co nejkratším termínu.